Strona używa plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Strona główna serwisu Gazeta Policyjna

Zmiany w zarządzeniu o organizacji służby dyżurnej

Z dniem 1 maja 2012 roku wszedł w życie nowy akt prawny Komendanta Głównego Policji regulujący organizację służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji. Nowe zarządzenie nr 118 z dnia 30 kwietnia 2012 roku wprowadza zmiany w dotychczas obowiązującym zarządzeniu nr 1173.

Nowe zarządzenie przede wszystkim definiuje i określa rolę operatora zgłoszeń alarmowych.

Pliki do pobrania